Mindennapi vállalati pénzügyeink

Cégkassza

Sugarbird: 3 milliós családi kölcsönből világhírű divatcég

2020. január 31. - Cégkasszás

Kislánykoromban is divattervező szerettem volna lenni, mindig az volt a célom, hogy a legjobbakkal dolgozzak – mondta az „5 perc ötlet” legfrissebb videójában Jagasics-Csonka Hedvig, a divatmárka alapítója. A finanszírozás érdekében egy ideje a KAVOSZ Zrt-vel is együttműködik a magyar márka, a tulajdonos szerint évről-évre kell építkezni. 

Kislánykoromban mindig divattervező szerettem volna lenni, 13 éves voltam, amikor rájöttem, milyen jó dolog varrni. A barátnőimnek is sok babaruhát varrtam, előbb-utóbb kereslet lett rá és eladtam. Tudatosan ebben az irányban kezdtem el mindennel foglalkozni, a divatszakmában dolgoztam modellként, divatiskolákban tanultam – mesélte Jagasics-Csonka Hedvig a kezdetekről. 

Az üzletasszony kiemelte: mindig a legjobbakkal szeretett volna dolgozni, hazai topmodellekkel, a legjobb cégekkel. „Nagyon kicsiben kezdtük el, annak idején a nagymamámtól kaptam kölcsön 3 millió forintot, hogy elindítsam az első vállalkozásomat, folyamatosan évről évre nőtt a bevétel” – mondta. 

Öt éve jött el az a pillanat, amikor úgy érezte, tovább nem tud növekedni a Sugarbird, ha nem vonnak be partnert, akkor kezdődött az együttműködésük a KAVOSZ Zrt-vel. Nekik volt olyan átlátható, működő programajánlatuk, amivel együtt tudnak dolgozni. Ezt az együttműködést évről évre újra kell tervezni, meg kell újítani. „Nem 3-5 éves, hanem egyéves tervekkel dolgozunk, hogy sose legyen késő újrakezdeni” – mondta jagasics-Csonka Hedvig.

A bejegyzés trackback címe:

https://cegkassza.blog.hu/api/trackback/id/tr6615436518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása