Mindennapi vállalati pénzügyeink

Cégkassza

A Facebook a magyar kkv-k kedvenc hirdetési felülete

2018. október 26. - Cégkasszás

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma. Még mindig a Facebook dominál a kkv-k eszköztárában, de a felszín alatt már érezhetően romlik a megítélése: csökken a hatékonysága, nem tartják hitelesnek és nem bíznak benne – ismertette a tíz éve folyó…

Tovább

Exportra termelő kkv-k finanszírozását támogatják

Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) és az Eximbank, melynek értelmében a két pénzintézet közösen dolgozik a hazai kkv-szektor finanszírozási helyzetének javításáért – olvasható az esemény kapcsán kiadott közleményben. A forrásokat…

Tovább

Európa élvonalában a magyar hitelgarancia

Csak Olaszországban és Portugáliában haladta meg a magyart a hitelgarancia-szerződések összege a GDP arányában 2015-16-ban – derül ki Balog Ádám tanulmányából, mely a Hitelintézeti Szemlében jelent meg. A kimutatás szerint egyre nagyobb a jelentősége ennek az eszköznek a…

Tovább

Jól bevált partnerekben bíznak a magyar cégek

Nem könnyű a kis- és középvállalkozók beszállítójává válni ma Magyarországon, tízből hat kkv ugyanis a már bevált, jól ismert alvállalkozókkal dolgozik együtt – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. Ha mégis új beszállító partnert kell…

Tovább